Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Jag ville bara dansa till din musik

Av kabasa - 12 november 2009 15:09

Jag kunde inte sätta ord på någonting

när hon inte frågade

inte ville veta hur det var

Du vet hur jag inte

breder ut mig

över andra


Men det snurrade i mitt huvud

Benen skakade och

andningen var ojämn

Med flimmer för ögonen

av trötthet och av något blött

letade jag efter en utgång

och

Tanten i telefonen sa

jag hade gjort för många fel

men jag gjorde bara allt

lite långsamt

och egentligen ville jag bara

dansa till din musik

 
 
Lilo

Lilo

12 november 2009 16:06

jag älskar verkligen första stycket i texten!

"Jag kunde inte sätta ord på någonting
när hon inte frågade
inte ville veta hur det var
Du vet hur jag inte
breder ut mig
över andra"

Förövrigt gillar jag hela texten :)

kram på dig!

http://lilospoesi.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kabasa - 1 januari 2010 17:01

singlar sakta  till marken   landar mjukt med den där känslan i magen av lycka   en del min en del någon annans som jag smakade i engångsglas   allt är vitt och alla färger ingen har smutsat ner här så gör en ängel utan ...

Av kabasa - 31 december 2009 15:18

januari börjar året februari kommer näst mars till december gick åt till drömmar och jag önskade och  hoppades mer än någonsin men dom sista timmarna i år ska jag inte tänka på honom alls ...

Av kabasa - 20 november 2009 20:00

Ibland har folk sagt att jag är bra på att se det fina hos andra människor. Aldrig har någon sagt att jag är bra på att se det fina hos mig själv. Men en gång sa någon att jag fångade fjärilar med mina ord. Jag skulle så gärna ...

Av kabasa - 16 november 2009 10:06

Det finaste är när han säger mitt namn med stor bokstav. Som att det är viktigt. Det betyder något för honom. Som att han vill vara noga och göra rätt. Ge mig en speciell plats i hans mening. Och det finaste är när Han säg...

*

Av kabasa - 8 november 2009 16:45

Mitt hjärta ger upp i självförsvar Förbereder sig på nederlag Men någonstans innanför längtar jag fortfarande Någonstans innanför hatar jag mitt hjärta för att det ger upp så lätt Och hjärtat hatar  kroppen det är fast i som allti...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards